Петропавлівська громада

Одеська область, Білгород-Дністровський район

Про встановлення  місцевих податків та зборів  на  2024 рік

Дата: 22.08.2023 14:08
Кількість переглядів: 104

Фото без опису

Україна

Петропавлівська   сільська   рада

Білгород-Дністровського району Одеської області

34 сесія VІІI скликання

РІШЕННЯ

 

14.07.2023 р.                                                                           № 1880 

 

Про встановлення та затвердження місцевих податків і зборів на 2024 рік на території Петропавлівської сільської територіальної громади.

 

Відповідно до пунктів 24, 28, 35 частини першої статті 26 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», статей 7, 10, пункту 12.3 статті 12, розділу XII Податкового кодексу України  Петропавлівська сільська   рада

ВИРІШИЛА:

1. Встановити та затвердити на 2024 рік на території Петропавлівської сільської територіальної громади такі податки і збори:

 

     1.1.Інформацію щодо ставок та податкових пільг зі сплати місцевих податків і зборів (додаток 1).

     1.2. Ставки земельного податку та перелік пільг для фізичних і юридичних осіб (додаток 2).

     1.3. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та перелік пільг для фізичних і юридичних осіб (додаток 3).

     1.4. Ставки туристичного збору та перелік пільг (додаток 4).

     1.5. Ставки збору за місця для паркування транспортних засобів (додаток 5).

     1.4. Перелік пільг з транспортного податку (додаток 6).

     1.5. Ставки єдиного податку для платників єдиного податку першої групи (додаток 7).

     1.6. Ставки єдиного податку для платників єдиного податку другої групи

            (додаток 8).

     1.7. Ставки орендної плати за земельні ділянки (додаток 9).

 

2. Затвердити:

 

     2.1.  Положення про порядок обчислення та сплати земельного податку

            (додаток 10).

    2.2. Положення про порядок обчислення та сплати податку на нерухоме  майно, відмінне від земельної ділянки (додаток 11).

    2.4.  Положення про туристичний збір (додаток 12).

    2.5. Положення про збір за місця для паркування транспортних засобів (додаток 13).

    2.3. Положення про порядок обчислення та сплати транспортного податку       (додаток 14).

    2.4. Положення про порядок обчислення та сплати єдиного податку (додаток15).

 

3. До 24 липня 2023 року рішення оприлюднити  на офіційному веб-сайті Петропавлівської сільської ради відповідно до вимог чинного законодавства.

 

4. Це рішення набирає чинності 01 січня 2024 року та діє до 31 грудня 2024 року включно.

 

5. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісія з питань фінансів, бюджету, планування соціально-економічного розвитку, інвестицій, міжнародного співробітництва та розвитку підприємства.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                      Оксана ЧЕРНОВА

 

Додаток 9

до рішення сільської ради від 14  липня 2023 року №1880-VIII

 

Ставки орендної плати за земельні ділянки

 

Розміри відсоткових ставок встановлюються на 2024 рік та вводяться в дію з 01 січня 2024 року.

Адміністративно-територіальні одиниці або населені пункти, або території  територіальних громад, на які поширюється дія рішення ради:

Код області

Код району

Код згідно з КОАТУУ

Найменування адміністративно-територіальної одиниці
або населеного пункту, або території об’єднаної територіальної громади

 

5100000000

5120800000

UA51040150070017487

с.Фараонівка

 

5100000000

5120800000

UA51040150040062792

с.Пшеничне

 

5100000000

5120800000

UA51040150010078698

с.Петропавлівка

 

5100000000

5120800000

UA51040150020036270

с.Міняйлівка

 

5100000000

5120800000

UA51040150080045393

с.Фуратівка

 

5100000000

5120800000

UA51040150060036178

с.Старосілля

 

5100000000

5120800000

UA51040150050022651

с. Семісотка

 

5100000000

5120800000

UA51040150030084920

с. Олександрівка

 

№ з/п

Код КВЦПЗ

Види діяльності

Розмір орендної плати,

% від нормативної грошової оцінки землі (НГО)

 

Розділ


 

Підрозділ

 

1

 

01

 

Землі сільськогосподарського призначення 

 

 

1.1

 

 

01.01

 

 

01.02

 

01.03

 

 

01.04

 

01.05

 

01.06

01.07

 

01.08

01.09

Земельні ділянки під господарськими будівлями і спорудами в межах населеного пункту.

Для іншого сільхозпризначення в межах (прилегла територія).

Земельні ділянки під господарськими будівлями і спорудами за межами населеного пункту.

Для іншого сільхозпризначення за межами (прилегла територія).

Для іншого сільськогосподарського призначення (самозахват)

Для сінокосіння, пасовищ.

Для багаторічних насаджень (виноградники, сад)

Під залуження

Рілля для сільхозвиробництва

 

2

 

 

2

 

3

 

 

1

 

5

 

6

4

 

4

8

 

1.2

01.13

Для іншого сільськогосподарського призначення

 

8

 

2

02

 

Землі житлової забудови 

 

 

2.1

 

 

 

 

02.01

Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка)

 

 

 

комерційного використання

8

 

житлової забудови

0,03

 

2.2

02.07

Для іншої житлової забудови

0,03

 

3

 

 

 

 

 

 

 

 

03

 

 

 

 

Землі громадської забудови (землі, які використовуються для розміщення громадських будівель і споруд (готелів, офісних будівель, торговельних будівель, для публічних виступів, для музеїв та бібліотек, для навчальних та дослідних закладів, для лікарень та оздоровчих закладів), інших об'єктів загального користування)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3.1

03.03

Для будівництва та обслуговування будівель

закладів охорони здоров'я та соціальної допомоги (аптечні заклади)

5

 

3.2

 

 

03.07

Для будівництва та обслуговування будівель торгівлі (комерційного використання)

 

 

 

 

 

 

 

8

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

03.08

Для будівництва та обслуговування об'єктів туристичної інфраструктури та закладів громадського харчування

8

 

3.3

 

 

 

3.4

 

Кафе, бари, ресторани працюючі

 

8

 

3.5

 

Кафе, бари, ресторани не працюючі

5

 

 

Готелі

8

 

3.6

 

3.7

 

 

Офісні будівлі

8

 

3.8

 

 

03.09

Для будівництва та обслуговування будівель кредитно-фінансових установ

8

 

3.9

 

03.10

Для будівництва та обслуговування будівель ринкової інфраструктури (адміністративних будинків, офісних приміщень та інших будівель громадської забудови, які використовуються для здійснення підприємницької та іншої діяльності, пов’язаної з отриманням прибутку)

8

 

3.10

 

 

 

03.13

Для будівництва та обслуговування будівель закладів побутового обслуговування

(обувні  майстерні, перукарні, салони краси, швейні, фотоательє, ремонт побутової техніки)

8

 

3.11

 

03.15

Для будівництва та обслуговування інших будівель громадської забудови

8

 

4

 

 

 

11

 

Землі промисловості, транспорту, зв'язку, енергетики, оборони та іншого призначення

 

 

4.1

 

 

 

11.02

  Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд підприємств переробної, машинобудівної та іншої промисловості (виготовлення меблів та столярної продукції, легкої та іншої промисловості, виробництво продуктів харчування та товарів широкого вжитку)

 

 

 

8

 

4.2

11.03

Для розміщення та експлуатації основних, підсобних і допоміжних будівель та споруд будівельних організацій та підприємств

 

 

8

 

4.3

 

 

 

12

12.04

Для розміщення та експлуатації будівель і споруд автомобільного транспорту та дорожнього господарства

 

 

 

Працюючих

 

8

 

Не працюючих

5

 

4.4

 

 

12.11

Для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу (автостанція)

8

 

4.5

 

 

 

 

12.11

Для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу (автозаправних станцій)

 

 

Працюючих

8

 

Не працюючих

5

 

4.6

12.11

Для розміщення та експлуатації об'єктів дорожнього сервісу (станцій технічного обслуговування, шиномонтажу, автомийок)

 

 

 

Працюючих

8

 

Не працюючих

5

 

4.7

13

13.01

 

Для розміщення та експлуатації об'єктів і споруд телекомунікацій

8

 

13.02

 

Для розміщення та експлуатації будівель та споруд об'єктів поштового зв'язку

2

 

13.03

Для розміщення та експлуатації інших технічних засобів зв'язку

8

 

4.8

14

14.01

 

 

 

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів енергогенеруючих підприємств, установ і організацій 

12

 

14.02

Для розміщення, будівництва, експлуатації та обслуговування будівель і споруд об'єктів передачі електричної та теплової енергії

(об'єктів передачі електричної енергії, повітряні та кабельні лінії електропередачі, трансформаторні підстанції, розподільні пункти та пристрої)

12

 
               

 

 

 

Секретар сільської ради                                              Яна Унтілова

 

Додаток 10

до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року №1880-VIII

 

 

 

Положення

про порядок обчислення та сплати земельного податку

 

1. Платники земельного податку

1. Платниками податку є:

1.1. власники земельних ділянок, земельних часток (паїв);

1.2. землекористувачі.

2. Особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються Податковим  Кодексом України.

2. Об'єкти оподаткування земельним податком

2.1. Об'єктами оподаткування є:

2.1.1. земельні ділянки, які перебувають у власності або користуванні;

2.1.2. земельні частки (паї), які перебувають у власності.

3. База оподаткування земельним податком

3.1. Базою оподаткування є:

3.1.1. нормативна грошова оцінка земельних ділянок з урахуванням коефіцієнта індексації, визначеного відповідно до порядку, встановленого цим розділом;

3.1.2. площа земельних ділянок, нормативну грошову оцінку яких не проведено.

3.2. Рішення ради, щодо нормативної грошової оцінки земельних ділянок, розташованих у межах населених пунктів, офіційно оприлюднюється сільською радою до 15 липня року, що передує бюджетному періоду, в якому планується застосування нормативної грошової оцінки земель або змін (плановий період). В іншому разі норми відповідних рішень застосовуються не раніше початку бюджетного періоду, що настає за плановим періодом.

4. Оподаткування земельних ділянок, наданих на землях лісогосподарського призначення (незалежно від місцезнаходження), земельним податком

4.1. Податок за лісові землі справляється як складова рентної плати, що визначається податковим законодавством.

4.2. Ставки податку за один гектар нелісових земель, які надані у встановленому порядку та використовуються для потреб лісового господарства, встановлюються відповідно до статті 274 цього Кодексу.

5. Пільги щодо сплати земельного податку для фізичних осіб

5.1. Від сплати податку звільняються:

5.1.1. інваліди першої і другої групи;

5.1.2. фізичні особи, які виховують трьох і більше дітей віком до 18 років;

5.1.3. пенсіонери (за віком);

5.1.4. ветерани війни та особи, на яких поширюється дія Закону України "Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту";

     5.1.5. фізичні особи, визнані законом особами, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи.

5.2. Звільнення від сплати податку за земельні ділянки, передбачене для відповідної категорії фізичних осіб пунктом 4.1 цієї статті, поширюється на одну земельну ділянку за кожним видом використання у межах граничних норм:

5.2.1. для ведення особистого селянського господарства - у розмірі не більш як 2 гектари;

5.2.2. для будівництва та обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка): у селах - не більш як 0,25 гектара, в селищах - не більш як 0,15 гектара, в містах - не більш як 0,10 гектара;

5.2.3. для індивідуального дачного будівництва - не більш як 0,10 гектара;

5.2.4. для будівництва індивідуальних гаражів - не більш як 0,01 гектара;

5.2.5. для ведення садівництва - не більш як 0,12 гектара.

5.3. Від сплати податку звільняються на період дії єдиного податку четвертої групи власники земельних ділянок, земельних часток (паїв) та землекористувачі за умови передачі земельних ділянок та земельних часток (паїв) в оренду платнику єдиного податку четвертої групи.

5.4. Якщо фізична особа, визначена у пункті 4.1 цієї статті, має у власності декілька земельних ділянок одного виду використання, то така особа до 1 травня поточного року подає письмову заяву у довільній формі до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки про самостійне обрання/зміну земельної ділянки для застосування пільги.

Пільга починає застосовуватися до обраної земельної ділянки з базового податкового (звітного) періоду, у якому подано таку заяву.

6. Пільги щодо сплати податку для юридичних осіб

6.1. Від сплати податку звільняються:

6.1.1. санаторно-курортні та оздоровчі заклади громадських організацій інвалідів, реабілітаційні установи громадських організацій інвалідів;

6.1.2. громадські організації інвалідів України, підприємства та організації, які засновані громадськими організаціями інвалідів та спілками громадських організацій інвалідів і є їх повною власністю, де протягом попереднього календарного місяця кількість інвалідів, які мають там основне місце роботи, становить не менш як 50 відсотків середньооблікової чисельності штатних працівників облікового складу за умови, що фонд оплати праці таких інвалідів становить протягом звітного періоду не менш як 25 відсотків суми загальних витрат на оплату праці.

     Зазначені підприємства та організації громадських організацій інвалідів мають право застосовувати цю пільгу за наявності дозволу на право користування такою пільгою, який надається уповноваженим органом відповідно до Закону України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні".

     У разі порушення вимог цієї норми зазначені громадські організації інвалідів, їх підприємства та організації зобов’язані сплатити суми податку за відповідний період, проіндексовані з урахуванням інфляції, а також штрафні санкції згідно із законодавством;

6.1.3. бази олімпійської та параолімпійської підготовки, перелік яких затверджується Кабінетом Міністрів України.

6.1.4. дошкільні та загальноосвітні навчальні заклади незалежно від форми власності і джерел фінансування, заклади культури, науки (крім національних та державних дендрологічних парків), освіти, охорони здоров’я, соціального захисту, фізичної культури та спорту, які повністю утримуються за рахунок коштів державного або місцевих бюджетів.

6.1.5. державні та комунальні дитячі санаторно-курортні заклади та заклади оздоровлення і відпочинку, а також дитячі санаторно-курортні та оздоровчі заклади України, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких підприємств, установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

6.1.6. державні та комунальні центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, центри фізичного здоров’я населення, центри з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацькі спортивні школи, а також центри олімпійської підготовки, школи вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацькі спортивні школи і спортивні споруди всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій, за земельні ділянки, на яких розміщені їх спортивні споруди. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій, декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

6.1.7. органи місцевого самоврядування, та їх комунальні установи, заклади, організації  та підприємства.

7. Земельні ділянки, які не підлягають оподаткуванню земельним податком

7.1. Не сплачується податок за:

7.1.1. сільськогосподарські угіддя зон радіоактивно забруднених територій, визначених відповідно до закону такими, що зазнали радіоактивного забруднення внаслідок Чорнобильської катастрофи (зон відчуження, безумовного (обов'язкового) відселення, гарантованого добровільного відселення і посиленого радіоекологічного контролю), і хімічно забруднених сільськогосподарських угідь, на які запроваджено обмеження щодо ведення сільського господарства;

7.1.2. землі сільськогосподарських угідь, що перебувають у тимчасовій консервації або у стадії сільськогосподарського освоєння;

7.1.3. земельні ділянки державних сортовипробувальних станцій і сортодільниць, які використовуються для випробування сортів сільськогосподарських культур;

7.1.4. землі дорожнього господарства автомобільних доріг загального користування - землі під проїзною частиною, узбіччям, земляним полотном, декоративним озелененням, резервами, кюветами, мостами, штучними спорудами, тунелями, транспортними розв'язками, водопропускними спорудами, підпірними стінками, шумовими екранами, очисними спорудами і розташованими в межах смуг відведення іншими дорожніми спорудами та обладнанням, а також землі, що знаходяться за межами смуг відведення, якщо на них розміщені споруди, що забезпечують функціонування автомобільних доріг, а саме:

а) паралельні об'їзні дороги, поромні переправи, снігозахисні споруди і насадження, протилавинні та протисельові споруди, вловлюючі з'їзди, захисні насадження, шумові екрани, очисні споруди;

б) майданчики для стоянки транспорту і відпочинку, склади, гаражі, резервуари для зберігання паливно-мастильних матеріалів, комплекси для зважування великогабаритного транспорту, виробничі бази, штучні та інші споруди, що перебувають у державній власності, власності державних підприємств або власності господарських товариств, у статутному капіталі яких 100 відсотків акцій (часток, паїв) належить державі;

7.1.5. земельні ділянки сільськогосподарських підприємств усіх форм власності та фермерських (селянських) господарств, зайняті молодими садами, ягідниками та виноградниками до вступу їх у пору плодоношення, а також гібридними насадженнями, генофондовими колекціями та розсадниками багаторічних плодових насаджень;

7.1.6. земельні ділянки кладовищ, крематоріїв та колумбаріїв.

7.1.7. земельні ділянки, на яких розташовані дипломатичні представництва, які відповідно до міжнародних договорів (угод), згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, користуються приміщеннями та прилеглими до них земельними ділянками на безоплатній основі.

8. Податковий період для плати за землю

8.1. Базовим податковим (звітним) періодом для плати за землю є календарний рік.

8.2. Базовий податковий (звітний) рік починається 1 січня і закінчується 31 грудня того ж року (для новостворених підприємств та організацій, а також у зв'язку із набуттям права власності та/або користування на нові земельні ділянки може бути меншим 12 місяців).

9. Порядок обчислення плати за землю

9.1. Підставою для нарахування земельного податку є дані державного земельного кадастру.

         Центральні органи виконавчої влади, що реалізують державну політику у сфері земельних відносин та у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно, у сфері будівництва щомісяця, але не пізніше 10 числа наступного місяця, а також за запитом відповідного контролюючого органу за місцезнаходженням земельної ділянки подають інформацію, необхідну для обчислення і справляння плати за землю, у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України.

9.2. Платники плати за землю (крім фізичних осіб) самостійно обчислюють суму податку щороку станом на 1 січня і не пізніше 20 лютого поточного року подають відповідному контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки податкову декларацію на поточний рік за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 цього Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками за місяцями. Подання такої декларації звільняє від обов'язку подання щомісячних декларацій. При поданні першої декларації (фактичного початку діяльності як платника плати за землю) разом з нею подається довідка (витяг) про розмір нормативної грошової оцінки земельної ділянки, а надалі така довідка подається у разі затвердження нової нормативної грошової оцінки землі.

9.3. Платник плати за землю має право подавати щомісяця звітну податкову декларацію, що звільняє його від обов'язку подання податкової декларації не пізніше 20 лютого поточного року, протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

9.4. За нововідведені земельні ділянки або за новоукладеними договорами оренди землі платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за звітним.

          У разі зміни протягом року об'єкта та/або бази оподаткування платник плати за землю подає податкову декларацію протягом 20 календарних днів місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися такі зміни.

9.5. Нарахування фізичним особам сум податку проводиться контролюючими органами (за місцем знаходження земельної ділянки), які надсилають (вручають) платникові за місцем його реєстрації до 1 липня поточного року податкове повідомлення-рішення про внесення податку за формою, встановленою у порядку, визначеному статтею 58 цього Податкового Кодексу.

          У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - юридичної або фізичної особи до іншого протягом календарного року податок сплачується попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначену земельну ділянку, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

          У разі переходу права власності на земельну ділянку від одного власника - фізичної особи до іншого протягом календарного року контролюючий орган надсилає (вручає) податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

          Якщо такий перехід відбувається після 1 липня поточного року, то контролюючий орган надсилає (вручає) попередньому власнику нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

     Платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем знаходження земельної ділянки для проведення звірки даних щодо:

      розміру площі земельної ділянки, що перебуває у власності та/або користуванні платника  податку;

      права на користування пільгою із сплати податку;

      розміру ставки податку;

      нарахованої суми податку.

            У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів, зокрема документів на право власності, користування пільгою, контролюючий орган за місцем знаходження земельної ділянки проводить протягом десяти робочих днів перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним)".

9.6. За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у спільній власності кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується з урахуванням прибудинкової території кожному з таких осіб:

     1) у рівних частинах - якщо будівля перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділена в натурі, або одній з таких осіб-власників, визначеній за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

      2) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній частковій власності;

      3) пропорційно належній частці кожної особи - якщо будівля перебуває у спільній сумісній  власності і поділена в натурі.

    За земельну ділянку, на якій розташована будівля, що перебуває у користуванні кількох юридичних або фізичних осіб, податок нараховується кожному з них пропорційно тій частині площі будівлі, що знаходиться в їх користуванні, з урахуванням прибудинкової території.

9.7. Юридична особа зменшує податкові зобов'язання із земельного податку на суму пільг, які надаються фізичним особам відповідно до пункту 281.1 статті 281 Податкового Кодексу за земельні ділянки, що знаходяться у їх власності або постійному користуванні і входять до складу земельних ділянок такої юридичної особи.

Такий порядок також поширюється на визначення податкових зобов'язань із земельного податку юридичною особою за земельні ділянки, які відведені в порядку, встановленому Законом України "Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні" для безоплатного паркування (зберігання) легкових автомобілів, якими керують інваліди з ураженням опорно-рухового апарату, члени їх сімей, яким відповідно до порядку забезпечення інвалідів автомобілями передано право керування автомобілем, та законні представники недієздатних інвалідів або дітей-інвалідів, які перевозять інвалідів (дітей-інвалідів) з ураженням опорно-рухового апарату.

10. Строк сплати плати за землю

10.1. Власники землі та землекористувачі сплачують плату за землю з дня виникнення права власності або права користування земельною ділянкою.

         У разі припинення права власності або права користування земельною ділянкою плата за землю сплачується за фактичний період перебування землі у власності або користуванні у поточному році.

10.2. Облік фізичних осіб - платників податку і нарахування відповідних сум проводяться контролюючими органами за місцем знаходження земельної ділянки щороку до 1 травня.

10.3. Податкове зобов'язання щодо плати за землю, визначене у податковій декларації на поточний рік, сплачується рівними частками власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

10.4. Податкове зобов'язання з плати за землю, визначене у податковій декларації, у тому числі за нововідведені земельні ділянки, сплачується власниками та землекористувачами земельних ділянок за місцезнаходженням земельної ділянки за податковий період, який дорівнює календарному місяцю, щомісяця протягом 30 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) місяця.

10.5. Податок фізичними особами сплачується протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення.

10.6. При переході права власності на будівлю, споруду (їх частину) податок за земельні ділянки, на яких розташовані такі будівлі, споруди (їх частини), з урахуванням прибудинкової території сплачується на загальних підставах з дати державної реєстрації права власності на таку земельну ділянку.

10.7. У разі надання в оренду земельних ділянок (у межах населених пунктів), окремих будівель (споруд) або їх частин власниками та землекористувачами податок за площі, що надаються в оренду, обчислюється з дати укладення договору оренди земельної ділянки або з дати укладення договору оренди будівель (їх частин).

10.8. Власник нежилого приміщення (його частини) у багатоквартирному жилому будинку сплачує до бюджету податок за площі під такими приміщеннями (їх частинами) з урахуванням пропорційної частки прибудинкової території з дати державної реєстрації права власності на нерухоме майно.

11   Орендна плата

11.1. Підставою для нарахування орендної плати за земельну ділянку є договір оренди такої земельної ділянки, оформлений та зареєстрований відповідно до законодавства.

          Органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування, які укладають договори оренди землі, повинні до 1 лютого подавати контролюючому органу за місцезнаходженням земельної ділянки переліки орендарів, з якими укладено договори оренди землі на поточний рік, та інформувати відповідний контролюючий орган про укладення нових, внесення змін до існуючих договорів оренди землі та їх розірвання до 1 числа місяця, що настає за місяцем, у якому відбулися зазначені зміни.

          Форма надання інформації затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування державної податкової політики

11.2. Платником орендної плати є орендар земельної ділянки.

11.3. Об'єктом оподаткування є земельна ділянка, надана в оренду.

11.4. Розмір та умови внесення орендної плати встановлюються у договорі оренди між орендодавцем (власником) і орендарем.

11.5. Розмір орендної плати встановлюється у договорі оренди, але річна сума платежу:

11.5.1. не може бути меншою розміру земельного податку, встановленого для відповідної категорії земельних ділянок;

11.5.2. не може перевищувати 12 відсотків нормативної грошової оцінки;

11.5.3. може перевищувати граничний розмір орендної плати, встановлений у п.п.288.5.2. ст..288 ПКУ, у разі визначення орендаря на конкурентних засадах.

11.6. Плата за суборенду земельних ділянок не може перевищувати орендної плати.

11.7. Податковий період, порядок обчислення орендної плати, строк сплати та порядок її зарахування до бюджетів застосовується відповідно до вимог пунктів 9-11 цього розділу.

 

 

 

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                      Яна Унтілова

 

Додаток 11

до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року №1880-VIII

 

 

 

Положення

про порядок обчислення та сплати податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки

1. Платники податку

1.1. Платниками податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які є власниками об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості.

1.2. Визначення платників податку в разі перебування об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості у спільній частковій або спільній сумісній власності кількох осіб:

а) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній частковій власності кількох осіб, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку;

б) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб, але не поділений в натурі, платником податку є одна з таких осіб-власників, визначена за їх згодою, якщо інше не встановлено судом;

в) якщо об’єкт житлової та/або нежитлової нерухомості перебуває у спільній сумісній власності кількох осіб і поділений між ними в натурі, платником податку є кожна з цих осіб за належну їй частку.

2. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є об’єкт житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його частка.

2.2. Не є об’єктом оподаткування:

а) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності органів державної влади, органів місцевого самоврядування, а також організацій, створених ними в установленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідного державного бюджету чи місцевого бюджету і є неприбутковими (їх спільній власності);

б) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які розташовані в зонах відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення, визначені законом, в тому числі їх частки;

в) будівлі дитячих будинків сімейного типу;

г) гуртожитки;

ґ) житлова нерухомість непридатна для проживання, у тому числі у зв’язку з аварійним станом, визнана такою згідно з рішенням сільської, селищної, міської ради або ради об’єднаної територіальної громади, що створена згідно із законом та перспективним планом формування територій громад;

д) об’єкти житлової нерухомості, в тому числі їх частки, що належать дітям-сиротам, дітям, позбавленим батьківського піклування, та особам з їх числа, визнаним такими відповідно до закону, дітям-інвалідам, які виховуються одинокими матерями (батьками), але не більше одного такого об’єкта на дитину;

е) об’єкти нежитлової нерухомості, які використовуються суб’єктами господарювання малого та середнього бізнесу, що провадять свою діяльність в малих архітектурних формах та на ринках;

є) будівлі промисловості, зокрема виробничі корпуси, цехи, складські приміщення промислових підприємств;

ж) будівлі, споруди сільськогосподарських товаровиробників, призначені для використання безпосередньо у сільськогосподарській діяльності;

з) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості, які перебувають у власності громадських організацій інвалідів та їх підприємств;

и) об’єкти нерухомості, що перебувають у власності релігійних організацій, статути (положення) яких зареєстровано у встановленому законом порядку, та використовуються виключно для забезпечення їхньої статутної діяльності, включаючи ті, в яких здійснюють діяльність засновані такими релігійними організаціями добродійні заклади (притулки, інтернати, лікарні тощо), крім об’єктів нерухомості, в яких здійснюється виробнича та/або господарська діяльність;

і) будівлі дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів незалежно від форми власності та джерел фінансування, що використовуються для надання освітніх послуг;

ї) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення та відпочинку дітей, а також дитячих санаторно-курортних закладів та закладів оздоровлення і відпочинку дітей, які знаходяться на балансі підприємств, установ та організацій, які є неприбутковими і внесені контролюючим органом до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

й) об’єкти нежитлової нерухомості державних та комунальних центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, центрів фізичного здоров’я населення, центрів з розвитку фізичної культури і спорту інвалідів, дитячо-юнацьких спортивних шкіл, а також центрів олімпійської підготовки, шкіл вищої спортивної майстерності, дитячо-юнацьких спортивних шкіл і спортивних споруд всеукраїнських фізкультурно-спортивних товариств, їх місцевих осередків та відокремлених підрозділів, що є неприбутковими та включені до Реєстру неприбуткових установ та організацій. У разі виключення таких установ та організацій з Реєстру неприбуткових установ та організацій декларація подається платником податку протягом 30 календарних днів з дня виключення, а податок сплачується починаючи з місяця, наступного за місяцем, в якому відбулося виключення з Реєстру неприбуткових установ та організацій;

к) об’єкти нежитлової нерухомості баз олімпійської та параолімпійської підготовки. Перелік таких баз затверджується Кабінетом Міністрів України;

л) об’єкти житлової нерухомості, які належать багатодітним або прийомним сім’ям, у яких виховується п’ять та більше дітей;

м) об’єкти житлової та нежитлової нерухомості комунальних підприємств, установ та організацій Петропавлівської сільської ТГ.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є загальна площа об’єкта житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі його часток.

3.2. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, які перебувають у власності фізичних осіб, обчислюється контролюючим органом на підставі даних Державного реєстру речових прав на нерухоме майно, що безоплатно надаються органами державної реєстрації прав на нерухоме майно та/або на підставі оригіналів відповідних документів платника податків, зокрема документів на право власності.

3.3. База оподаткування об’єктів житлової та нежитлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності юридичних осіб, обчислюється такими особами самостійно виходячи із загальної площі кожного окремого об’єкта оподаткування на підставі документів, що підтверджують право власності на такий об’єкт.

4. Пільги із сплати податку

4.1. База оподаткування об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток, що перебувають у власності фізичної особи - платника податку, зменшується:

а) для квартири/квартир незалежно від їх кількості - на 60 кв. метрів;

б) для житлового будинку/будинків незалежно від їх кількості - на 120 кв. метрів;

в) для різних типів об’єктів житлової нерухомості, в тому числі їх часток (у разі одночасного перебування у власності платника податку квартири/квартир та житлового будинку/будинків, у тому числі їх часток), - на 180 кв. метрів.

Таке зменшення надається один раз за кожний базовий податковий (звітний) період (рік).

4.2. Пільги з податку, передбачені пунктами 4.1 та 4.2 цього пункту, для фізичних осіб не застосовуються до:

об’єкта/об’єктів оподаткування, якщо площа такого/таких об’єкта/об’єктів перевищує п’ятикратний розмір неоподатковуваної площі, встановленої пунктом 4.1 цього пункту;

об’єкта/об’єктів оподаткування, що використовуються їх власниками з метою одержання доходів (здаються в оренду, лізинг, позичку, використовуються у підприємницькій діяльності).

5. Ставка податку

5.1. Ставки податку для об’єктів житлової та/або нежитлової нерухомості, що перебувають у власності фізичних та юридичних осіб, встановлюються за рішенням сільської ради у розмірі, що не перевищує 1,5 відсотка розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня звітного (податкового) року, за 1 квадратний метр бази оподаткування.

6. Податковий період

6.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

7. Порядок обчислення суми податку

7.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів житлової нерухомості, які перебувають у власності фізичних осіб, здійснюється у порядку встановленому

п. 266.7 Податкового Кодексу України:

8. Порядок обчислення сум податку в разі зміни власника об’єкта оподаткування податком

8.1. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом календарного року податок обчислюється для попереднього власника за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому припинилося право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а для нового власника - починаючи з місяця, в якому він набув право власності.

8.2. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

9. Порядок сплати податку

9.1. Податок сплачується за місцем розташування об’єкта/об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

10. Строки сплати податку

10.1. Податкове зобов’язання за звітний рік з податку сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

11. Відповідальність

11.1. За невиплату або ухилення від сплати податку настає відповідальність згідно з  чинним законодавством.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                      Яна Унтілова

 

 

 

Додаток 12

до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року №1880-VIII

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

Про туристичний збір

 

1. Загальні положення.

1.1. Туристичний збір – це місцевий збір, кошти від якого зараховуються до бюджету Петропавлівської сільської ТГ. Збір запроваджується на підставі пункту 24 частини 1 статті 26  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», відповідно до статті 268 Податкового кодексу України.

1.2. Це Положення регламентує порядок справляння туристичного збору, зокрема, визначає платника податку, базу оподаткування, ставку податку, порядок обчислення податку, податковій період, строк та порядок сплати збору, строк та порядок подання звітності про обчислення і сплату податку.                                                                              

2. Платники збору. 

2.1.  Платниками збору є громадяни України, іноземці, а також особи без громадянства, які прибувають на територію Петропавлівської сільської ТГ та отримують (споживають) послуги з тимчасового проживання (ночівлі) із зобов’язанням залишити місце перебування в зазначений строк.

2.2. Платниками збору не можуть бути особи, які:

       а) постійно проживають, у тому числі на умовах договорів найму;           

       б) особи, які прибули у відрядження;

       в) інваліди, діти-інваліди та особи, що супроводжують інвалідів І групи або дітей-інвалідів (не більше одного супроводжуючого);

       г) ветерани війни;

       ґ) учасники ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС;

       д) особи, які прибули за путівками (курсівками) на лікування, оздоровлення, реабілітацію до лікувально-профілактичних, фізкультурно-оздоровчих та санаторно-курортних закладів, що мають ліцензію на медичну практику та акредитацію;

       е) діти віком до 18 років;

       є)дитячі лікувально-профілактичні, фізкультурно-оздоровчі та санаторно-курортні заклади.

3. База справляння збору

3.1. Базою справляння є вартість усього періоду проживання (ночівлі) в місцях, визначених підпунктом 5.1 Положення, за вирахуванням податку на додану вартість.

3.2. До вартості проживання не включаються витрати на харчування чи побутові послуги (прання, чистка, лагодження та прасування одягу, взуття чи білизни), телефонні рахунки, оформлення закордонних паспортів, дозволів на в’їзд (віз), обов’язкове страхування, витрати на усний та письмовий переклади, інші документально оформлені витрати, пов’язані з правилами в’їзду.

4. Ставка збору

     4.1. Cтавка встановлюється у розмірі 1 відсоток до бази справляння збору, визначеної пунктом  3 даного Положення.

5.    Податкові агенти.

5.1. Справляння збору  здійснюється:

а) адміністраціями готелів, кемпінгів, мотелів, гуртожитків для приїжджих та іншими закладами готельного типу, санаторно-курортними закладами;

б) квартирно-посередницькими організаціями, які направляють неорганізованих осіб на поселення у будинки (квартири), що належать фізичним особам на праві власності або на праві користування за договором найму;

в) юридичними особами або фізичними особами - підприємцями, які уповноважуються міською радою справляти збір на умовах договору, укладеного з міською радою.

6. Особливості справляння збору.

6.1. Податкові агенти справляють збір під час надання послуг, пов’язаних з тимчасовим проживанням (ночівлею), і зазначають суму сплаченого збору окремим рядком у рахунку (квитанції) на проживання.

7. Порядок сплати збору. 

7.1. Сума туристичного збору, обчислена відповідно до податкової декларації за  звітний   (податковий)квартал, сплачується щоквартально, у визначений для квартального звітного (податкового) періоду строк, за місцезнаходженням податкових агентів.

7.2. Податковий агент, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що надає послуги з тимчасового проживання (ночівлі) не за місцем реєстрації такого податкового агента, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як податкового агента туристичного збору у контролюючому органі за місцезнаходженням підрозділу.                             

8. Податковий період.

8.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу. 

 

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                             Яна Унтілова

 

 

Додаток 13

до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року №1880-VIII

 

 

 

 

 ПОЛОЖЕННЯ

про збір за місця для паркування транспортних засобів

 

1. Загальні положення

1.1. Положення про збір за місця для паркування транспортних засобів (далі – Положення) розроблено    на період з 01.01.2023 року на підставі ст. ст. 10, ст. 266 Податкового Кодексу України.

1.2. Це Положення є обов’язковим до виконання юридичними особами, їх філіями (відділеннями, представництвами), фізичними особами – підприємцями, які згідно з рішенням сільської ради організовують та провадять діяльність із забезпеченням паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

2. Механізм справляння збору

2.1. Платники збору

2.1.1.Платники збору є юридичні особи, їх філії (відділення, представництва), фізичні особи – підприємці, які організовують та провадять діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на майданчиках для платного паркування та спеціально відведених автостоянках.

2.2. Перелік спеціальних земельних ділянок, відведених для організації та провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів затверджується сільською радою у разі звернення відповідних підприємців.

3. Об’єкт і база оподаткування збором

3.1. Об’єктом оподаткування є земельна ділянка, яка згідно з рішенням сільської ради спеціально відведена для забезпечення паркування транспортних засобів на автомобільних дорогах загального користування, тротуарах або інших місцях, а також комунальні гаражі, стоянки, паркінги (будівлі споруди, їх частини) які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету, за винятком площі земельної ділянки, яка відведена для безоплатного паркування транспортних засобів, передбачених статтею 30 Закону України «Про основи соціальної захищеності інвалідів в Україні».

3.2. Базою оподаткування є площа земельної ділянки, відведена для паркування, а також площа комунальних гаражів, стоянок, паркінгів (будівель, споруд, їх частин), які побудовані за рахунок коштів місцевого бюджету.

4. Ставки збору

4.1. Ставки збору встановлюються за кожний день провадження діяльності із забезпечення паркування транспортних засобів у гривнях за 1 квадратний метр площі земельної ділянки, відведеної для організації та провадження такої діяльності, у розмірі 0,075 відсотка мінімальної заробітної плати, установленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

5. Порядок сплати збору

5.1.Збір сплачується до місцевого бюджету авансовими внесками до 30 числа (виключно)кожного місяця (у лютому до 28 (29) включно). Остаточна сума збору, обчислення відповідно до податкової декларації за податковий (звітний) квартал (з урахуванням фактично авансових платежів), сплачується у строки, визначені для квартального податкового періоду.

5.2. Платник збору, який має підрозділ без статусу юридичної особи, що провадить діяльність із забезпечення паркування транспортних засобів на земельній ділянці не за місцем реєстрації такого платника збору, зобов’язаний зареєструвати такий підрозділ як платника збору в органі державної податкової служби за місцезнаходженням земельної ділянки.

6. Базовий податковий (звітний) період

6.1. Базовий податковий звітний період дорівнює календарному кварталу. Податкові декларації подаються за базовий звітний (податковий) період протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем звітного (податкового) кварталу.

6.2. Остаточна сума збору, обчислена відповідно до податкової декларації за податковий (звітний) квартал (з урахуванням фактично внесених авансових платежів), сплачується протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання податкової декларації.

7. Відповідальність та контроль

7.1. Платники збору, зазначені у Розділі II цього Положення, несуть відповідальність за неподання у встановлені терміни податкової декларації збору за місця для паркування транспортних засобів до органу державної податкової служби, правильність обчислення, повноту і своєчасність сплати збору до бюджету відповідно до Податкового кодексу України, Закону України «Про державну податкову службу в Україні», інших законодавчих та нормативних актів.

7.2.Контроль за правильністю обчислення, своєчасністю подачі податкової декларації до органу державної податкової служби, повнотою і своєчасністю сплати збору до бюджету здійснює ДПІ в районі.

 

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                      Яна Унтілова

 

 

 

 

Додаток 14

до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року №1880-VIII

 

 

 

 

Положення

про порядок обчислення та сплати транспортного податку

 

      Положення про встановлення транспортного податку на території Петропавлівської  сільської ТГ  (далі – Положення) розроблено відповідно до Податкового кодексу України та є обов’язковим до виконання юридичними та фізичними особами на території громади.

Транспортний податок – обов’язковий платіж у складі податку на майно, що справляється у формі транспортного податку.

1. Платники податку

1.1. Платниками транспортного податку є фізичні та юридичні особи, в тому числі нерезиденти, які мають зареєстровані в Україні згідно з чинним законодавством власні легкові автомобілі, що відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення є об’єктами оподаткування.

2. Об’єкт оподаткування

2.1. Об’єктом оподаткування є легкові автомобілі, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

Така вартість визначається центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, за методикою, затвердженою Кабінетом Міністрів України, станом на 1 січня податкового (звітного) року виходячи з марки, моделі, року випуску, об’єму циліндрів двигуна, типу пального";

Щороку до 1 лютого податкового (звітного) року центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику економічного, соціального розвитку і торгівлі, на своєму офіційному веб-сайті розміщується перелік легкових автомобілів, з року випуску яких минуло не більше п’яти років (включно) та середньоринкова вартість яких становить понад 375 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року, який повинен містити такі дані щодо цих автомобілів: марка, модель, рік випуску, об’єм циліндрів двигуна, тип пального.

3. База оподаткування

3.1. Базою оподаткування є легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення.

4. Ставка податку

4.1. Ставка податку встановлюється з розрахунку на календарний рік у розмірі 25 000 гривень за кожен легковий автомобіль, що є об’єктом оподаткування відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення.

5. Податковий період

5.1. Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному року.

6. Порядок обчислення та сплати податку

6.1. Обчислення суми податку з об’єкта/об’єктів оподаткування фізичних осіб здійснюється контролюючим органом за місцем реєстрації платника податку.

6.2. Податкове/податкові повідомлення-рішення про сплату суми/сум податку та відповідні платіжні реквізити надсилаються (вручаються) платнику податку контролюючим органом за місцем його реєстрації до 1 липня року базового податкового (звітного) періоду (року).

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, податок сплачується фізичною особою-платником починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт. Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

Нарахування податку та надсилання (вручення) податкових повідомлень-рішень про сплату податку фізичним особам - нерезидентам здійснюють контролюючі органи за місцем реєстрації об’єктів оподаткування, що перебувають у власності таких нерезидентів.

6.3. Органи внутрішніх справ зобов’язані щомісяця у десятиденний строк після закінчення календарного місяця подавати контролюючим органам відомості, необхідні для розрахунку та справляння податку фізичними та юридичними особами, за місцем реєстрації об’єкта оподаткування станом на перше число відповідного місяця.

Форма подачі інформації встановлюється центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.

6.4. Платники податку - юридичні особи самостійно обчислюють суму податку станом на 1 січня звітного року і до 20 лютого цього ж року подають контролюючому органу за місцем реєстрації об’єкта оподаткування декларацію за формою, встановленою у порядку, передбаченому статтею 46 Податкового Кодексу, з розбивкою річної суми рівними частками поквартально.

Щодо об’єктів оподаткування, придбаних протягом року, декларація юридичною особою - платником подається протягом місяця з дня виникнення права власності на такий об’єкт, а податок сплачується починаючи з місяця, в якому виникло право власності на такий об’єкт.

6.5. У разі переходу права власності на об’єкт оподаткування від одного власника до іншого протягом звітного року податок обчислюється попереднім власником за період з 1 січня цього року до початку того місяця, в якому він втратив право власності на зазначений об’єкт оподаткування, а новим власником - починаючи з місяця, в якому він набув право власності на цей об’єкт.

Контролюючий орган надсилає податкове повідомлення-рішення новому власнику після отримання інформації про перехід права власності.

6.6. За об’єкти оподаткування, придбані протягом року, податок сплачується пропорційно кількості місяців, які залишилися до кінця року, починаючи з місяця, в якому проведено реєстрацію транспортного засобу.

6.7. У разі спливу п’ятирічного віку легкового автомобіля протягом звітного року податок сплачується за період з 1 січня цього року до початку місяця, наступного за місяцем, в якому вік такого автомобіля досяг (досягне) п’яти років.

6.8. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення є об’єктом оподаткування, транспортний податок за такий легковий автомобіль не сплачується з місяця, наступного за місяцем, в якому мав місце факт незаконного заволодіння легковим автомобілем, якщо такий факт підтверджується відповідним документом про внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань, виданим уповноваженим державним органом.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику (законному володільцю) податок за такий легковий автомобіль сплачується з місяця, в якому легковий автомобіль було повернено відповідно до постанови слідчого, прокурора чи рішення суду. Платник податку зобов’язаний надати контролюючому органу копію такої постанови (рішення) протягом 10 днів з моменту отримання.

6.9. У разі незаконного заволодіння третьою особою легковим автомобілем, який відповідно до підпункту 2.1 пункту 2 цього Положення є об’єктом оподаткування, уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня внесення відомостей про вчинення кримінального правопорушення до Єдиного реєстру досудових розслідувань.

У разі повернення легкового автомобіля його власнику уточнююча декларація юридичною особою - платником податку подається протягом 30 календарних днів з дня складання постанови слідчого, прокурора чи винесення ухвали суду.

6.10. Фізичні особи - платники податку мають право звернутися з письмовою заявою до контролюючого органу за місцем своєї реєстрації для проведення звірки даних щодо:

а) об’єктів оподаткування, що перебувають у власності платника податку;

б) розміру ставки податку;

в) нарахованої суми податку.

У разі виявлення розбіжностей між даними контролюючих органів та даними, підтвердженими платником податку на підставі оригіналів відповідних документів (зокрема документів, що підтверджують право власності на об’єкт оподаткування, перехід права власності на об’єкт оподаткування), контролюючий орган за місцем реєстрації платника податку проводить перерахунок суми податку і надсилає (вручає) йому нове податкове повідомлення-рішення. Попереднє податкове повідомлення-рішення вважається скасованим (відкликаним).

Фізичні особи - нерезиденти у порядку, визначеному цим пунктом, звертаються за проведенням звірки даних до контролюючих органів за місцем реєстрації об’єктів оподаткування".

 

 

7. Порядок сплати податку

7.1. Податок сплачується за місцем реєстрації об’єктів оподаткування і зараховується до відповідного бюджету згідно з положеннями Бюджетного кодексу України.

8. Строки сплати податку

8.1. Транспортний податок сплачується:

а) фізичними особами - протягом 60 днів з дня вручення податкового повідомлення-рішення;

б) юридичними особами - авансовими внесками щокварталу до 30 числа місяця, що наступає за звітним кварталом, які відображаються в річній податковій декларації.

 

 

 

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                                      Яна Унтілова

 

 

Додаток 15

до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року №1880-VIII

 

 

 

 

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок обчислення та сплати єдиного податку

 

  1. Платниками єдиного податку є суб'єкти малого підприємництва – фізичні та юридичні особи з податковою адресою у межах Петропавлівської  сільської ТГ, які відповідають вимогам спрощеної системи оподаткування, обліку та звітності,  і які самостійно обрали даний спосіб оподаткування доходів та отримали свідоцтва платника єдиного податку.
  2. Суб'єкти господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та  звітності, поділяються на такі групи платників єдиного податку:
    1. Платники єдиного податку першої групи - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб, здійснюють виключно роздрібний продаж товарів з торговельних місць на ринках та/або провадять господарську діяльність з надання побутових послуг населенню і обсяг доходу яких протягом календарного року не перевищує 167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;

          До другої групи платників єдиного податку належать: фізичні особи - підприємці, які здійснюють господарську діяльність з надання послуг, у тому числі побутових, платникам єдиного податку та/або населенню, виробництво та/або продаж товарів, діяльність у сфері ресторанного господарства, за умови, що протягом календарного року відповідають сукупності таких критеріїв:

      – не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, одночасно не перевищує 10 осіб;

      – обсяг доходу не перевищує 834 розміри мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

       Вичерпний перелік видів послуг, які розуміються як побутові послуги населенню, що надаються першою та другою групами платників єдиного податку, визначений пунктом 291.7 статті 291 Податкового кодексу України.

       Дія цього підпункту не поширюється на фізичних осіб - підприємців, які надають посередницькі послуги з купівлі, продажу, оренди та оцінювання нерухомого майна (група 70.31 КВЕД ДК 009:2005), а також здійснюють діяльність з виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння. Такі фізичні особи - підприємці належать виключно до третьої групи платників єдиного податку, якщо відповідають вимогам, встановленим для такої групи;

         третя група - фізичні особи - підприємці, які не використовують працю найманих осіб або кількість осіб, які перебувають з ними у трудових відносинах, не обмежена та юридичні особи - суб’єкти господарювання будь-якої організаційно-правової форми, у яких протягом календарного року обсяг доходу не перевищує 1167 розмірів мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року;

3.  Під побутовими послугами населенню, які надаються першою та другою групами платників     єдиного податку, розуміються такі види послуг:

1) виготовлення взуття за індивідуальним замовленням;

2) послуги з ремонту взуття;

3) виготовлення швейних виробів за індивідуальним замовленням;

4) виготовлення виробів із шкіри за індивідуальним замовленням;

5) виготовлення виробів з хутра за індивідуальним замовленням;

6) виготовлення спіднього одягу за індивідуальним замовленням;

7)виготовлення текстильних виробів та текстильної галантереї за індивідуальним   замовленням;

8)  виготовлення головних уборів за індивідуальним замовленням;

9) додаткові послуги до виготовлення виробів за індивідуальним замовленням;

10) послуги з ремонту одягу та побутових текстильних виробів;

11) виготовлення та в'язання трикотажних виробів за індивідуальним замовленням;

12) послуги з ремонту трикотажних виробів;

13) виготовлення килимів та килимових виробів за індивідуальним замовленням;

14) послуги з ремонту та реставрації килимів та килимових виробів;

15) виготовлення шкіряних галантерейних та дорожніх виробів за індивідуальним  замовленням;

16) послуги з ремонту шкіряних галантерейних та дорожніх виробів;

17) виготовлення меблів за індивідуальним замовленням;

18) послуги з ремонту, реставрації та поновлення меблів;

19) виготовлення теслярських та столярних виробів за індивідуальним замовленням;

20) технічне обслуговування та ремонт автомобілів, мотоциклів, моторолерів і мопедів за  індивідуальним замовленням;

21) послуги з ремонту радіотелевізійної та іншої аудіо- відеоапаратури;

22) послуги з ремонту електропобутової техніки та іншого побутового приладдя;

23) послуги з ремонту годинників;

24) послуги з ремонту велосипедів;

25) послуги з технічного обслуговування і ремонту музичних інструментів;

26) виготовлення металовиробів за індивідуальним замовленням;

27) послуги з ремонту інших предметів особистого користування, домашнього вжитку та металовиробів;

28) виготовлення ювелірних виробів за індивідуальним замовленням;

29) послуги з ремонту ювелірних виробів;

30) прокат речей особистого користування та побутових товарів;

31) послуги з виконання фоторобіт;

32) послуги з оброблення плівок;

33) послуги з прання, оброблення білизни та інших текстильних виробів;

34) послуги з чищення та фарбування текстильних, трикотажних і хутрових виробів;

35) вичинка хутрових шкур за індивідуальним замовленням;

36) послуги перукарень;

37) ритуальні послуги;

38) послуги, пов'язані з сільським та лісовим господарством;

39) послуги домашньої прислуги;

40)послуги, пов'язані з очищенням та прибиранням приміщень за індивідуальним замовленням.

4.  При розрахунку загальної кількості осіб, які перебувають у трудових відносинах з платником єдиного податку - фізичною особою, не враховуються наймані працівники, які перебувають у відпустці у зв'язку з вагітністю і пологами та у відпустці по догляду за дитиною до досягнення нею передбаченого законодавством віку, а також працівники, призвані на військову службу під час мобілізації, на особливий період.

5. Якщо сільськогосподарський товаровиробник утворюється шляхом злиття, приєднання, перетворення, поділу або виділення згідно з відповідними нормами Цивільного кодексу України,  він стає платником податку у відповідності до підпунктів  291.4.3-291.4.6 Податкового кодексу.

5.1 Новоутворені сільськогосподарські товаровиробники - юридичні особи можуть бути платниками податку з наступного року, якщо частка сільськогосподарського товаровиробництва, отримана за попередній податковий (звітний) рік, дорівнює або перевищує 75 відсотків, а фізичні особи - підприємці - у рік державної реєстрації.

6. Не можуть бути платниками єдиного податку першої - третьої груп:

     суб'єкти господарювання (юридичні особи та фізичні особи - підприємці), які здійснюють:

1) діяльність з організації, проведення азартних ігор, лотерей (крім розповсюдження  лотерей), парі (букмекерське парі, парі тоталізатора);

2) обмін іноземної валюти;

3) виробництво, експорт, імпорт, продаж підакцизних товарів (крім роздрібного продажу паливно-мастильних матеріалів в ємностях до 20 літрів та діяльності фізичних осіб, пов'язаної з роздрібним продажем пива та столових вин);

4) видобуток, виробництво, реалізацію дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, у тому числі органогенного утворення (крім виробництва, постачання, продажу (реалізації) ювелірних та побутових виробів з дорогоцінних металів, дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння);

5) видобуток, реалізацію корисних копалин, крім реалізації корисних копалин місцевого значення;

6) діяльність у сфері фінансового посередництва, крім діяльності у сфері страхування, яка здійснюється страховими агентами, визначеними Законом України "Про страхування", сюрвейєрами, аварійними комісарами та аджастерами, визначеними розділом III Податкового Кодексу;

7) діяльність з управління підприємствами;

8) діяльність з надання послуг пошти (крім кур'єрської діяльності) та зв'язку (крім діяльності, що не підлягає ліцензуванню);

9) діяльність з продажу предметів мистецтва та антикваріату, діяльність з організації торгів (аукціонів) виробами мистецтва, предметами колекціонування або антикваріату;

10) діяльність з організації, проведення гастрольних заходів;

фізичні особи - підприємці, які здійснюють технічні випробування та дослідження (група 74.3 КВЕД ДК 009:2005), діяльність у сфері аудиту;

фізичні особи - підприємці, які надають в оренду земельні ділянки, загальна площа яких перевищує 0,2 гектара, житлові приміщення та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 100 квадратних метрів, нежитлові приміщення (споруди, будівлі) та/або їх частини, загальна площа яких перевищує 300 квадратних метрів;

страхові (перестрахові) брокери, банки, кредитні спілки, ломбарди, лізингові компанії, довірчі товариства, страхові компанії, установи накопичувального пенсійного забезпечення, інвестиційні фонди і компанії, інші фінансові установи, визначені законом; реєстратори цінних паперів;

суб'єкти господарювання, у статутному капітали яких сукупність часток, що належать юридичним особам, які не є платниками єдиного податку, дорівнює або перевищує 25 відсотків;

представництва, філії, відділення та інші відокремлені підрозділи юридичної особи, яка не є платником єдиного податку;

фізичні та юридичні особи - нерезиденти;

суб'єкти господарювання, які на день подання заяви про реєстрацію платником єдиного податку мають податковий борг, крім безнадійного податкового боргу, що виник внаслідок дії обставин непереборної сили (форс-мажорних обставин).

9. Ставки єдиного податку

           Петропавлівською сільською ТГ встановлюються ставки єдиного податку для першої і другої груп платників. Фіксовані ставки єдиного податку встановлюються сільською радою для фізичних осіб - підприємців, які здійснюють господарську діяльність, залежно від виду господарської діяльності, з розрахунку на календарний місяць:

       для першої групи платників  встановлюються ставки єдиного податку у розмірі 10  відсотків прожиткового мінімуму, встановленого законом на 1 січня податкового(звітного) року;

           для другої групи платників встановлюються у  розмірі 20 відсотків розміру мінімальної заробітної плати, встановленої законом на 1 січня податкового (звітного) року.

      У разі здійснення платниками єдиного податку першої і другої груп господарської діяльності на територіях більш як однієї сільської, селищної, міської ради або ради об'єднаних територіальних громад, що створені згідно із законом та перспективним планом формування територій громад, застосовується максимальний розмір ставки єдиного податку, встановлений цим пунктом для відповідної групи платників єдиного податку.

10. Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку першої та другої та   четвертої груп є календарний рік.

  Податковим (звітним) періодом для платників єдиного податку третьої групи є календарний квартал.

Податковий (звітний) період починається з першого числа першого місяця податкового (звітного) періоду і закінчується останнім календарним днем останнього місяця податкового (звітного) періоду.

Попередній податковий (звітний) рік для новоутворених сільськогосподарських товаровиробників - період з дня державної реєстрації до 31 грудня того ж року.

Податковий (звітний) період для сільськогосподарських товаровиробників, що ліквідуються, - період з початку року до їх фактичного припинення.

11. Порядок нарахування та строки сплати єдиного податку

11.1.Платники єдиного податку першої і другої груп сплачують єдиний податок шляхом здійснення авансового внеску не пізніше 20 числа (включно) поточного місяця.

       Такі платники єдиного податку можуть здійснити сплату єдиного податку авансовим внеском за весь податковий (звітний) період (квартал, рік), але не більш як до кінця поточного звітного року.

       У разі якщо Петропавлівська сільська ТГ приймає рішення щодо зміни раніше встановлених ставок єдиного податку, єдиний податок сплачується за такими ставками у порядку та строки, визначені підпунктом 12.3.4 пункту 12.3 статті 12 Податкового Кодексу.

11.2. Нарахування авансових внесків для платників єдиного податку першої і другої груп здійснюється контролюючими органами на підставі заяви такого платника єдиного податку щодо розміру обраної ставки єдиного податку, заяви щодо періоду щорічної відпустки та/або заяви щодо терміну тимчасової втрати працездатності.

11.3. Платники єдиного податку третьої групи сплачують єдиний податок протягом 10 календарних днів після граничного строку подання податкової декларації за податковий (звітний) квартал.

11.4. Сплата єдиного податку платниками першої - третьої груп здійснюється за місцем   податкової адреси.

11.5. Платники єдиного податку першої і другої груп, які не використовують працю найманих осіб, звільняються від сплати єдиного податку протягом одного календарного місяця на рік на час відпустки, а також за період хвороби, підтвердженої копією листка (листків) непрацездатності, якщо вона триває 30 і більше календарних днів.

12. Платники єдиного податку несуть відповідальність відповідно до Податкового кодексу України за правильність обчислення, своєчасність та повну сплату сум єдиного податку, а також за своєчасність подання податкових декларацій.

13. Інші особливості справляння податку суб'єктами господарювання, які застосовують спрощену систему оподаткування, обліку та звітності, встановлюються главою 1 розділу XIV Податкового Кодексу.

 

 

 

 

 

 

Секретар сільської ради                             Яна Унтілова

                            Додаток 1                                                                           до рішення сільської ради від 14 липня 2023 року № 1880-VIII

(до Порядку Затвердженого
постановою Кабінету Міністрів України від 28 грудня 2020 р. N 1330)
                           
Інформація щодо ставок та податкових пільг зі сплати місцевих податків та/або зборів                            
 починаючи з ___… + код єдрпоу… + основний/уточнюючий         починаючи з 01.01.2024 код ЄДРПОУ органу місцевого самоврядування 04380703                                          
                                                                   
                                                                   
Поряд-
ковий номер
Код області Код району1 Рішення  Адміністративно-територіальні одиниці, на які поширюється дія рішення3 Додатки                            
код КОАТУУ органу місцевого самовря-дування найме-
нування  органу місцевого самовря-дування
номер2 дата прийняття2  дата набрання чинності2 дата, з якої застосовуються ставки та пільги2   для яких запроваджуються однакові ставки та/або пільги для яких запроваджуються окремі ставки та/або пільги 2. Ставки земельного податку та перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих рішенням органу місцевого самоврядування 3. Ставки податку на нерухоме майно, відмінне від земельної ділянки, та перелік пільг для фізичних та юридичних осіб, наданих рішенням органу місцевого самоврядування 4. Ставки туристичного збору та перелік пільг, наданих рішенням органу місцевого самоврядування  5. Ставки збору за місця для паркування транспортних засобів та перелік пільг, наданих рішенням органу місцевого самоврядування  6. Перелік пільг з транспортного податку, наданих рішенням органу місцевого самоврядування  7. Ставки єдиного податку для платників єдиного податку першої групи 8. Ставки єдиного податку для платників єдиного податку другої групи                            
код КОАТУУ назва  код КОАТУУ назва 
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20                            
1 15 5120800000 UA51040150070017487 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150070017487 с.Фараонівка     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150040062792 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150040062792 с.Пщеничне     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150010078698 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150010078698 с.Петропавлівка     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150020036270 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150020036270 с.Міняйлівка     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150080045393 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150080045393 с.Фуратівка     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150060036178 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150060036178 с.Старосілля     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150050022651 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150050022651 с.Семісотка     х х х х х х х                            
15 5120800000 UA51040150030084920 Петропавлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150030084920 с. Олександрівка     х х х х х х х                            
                                                                   
_________________     Секретар сільської ради   Яна Унтілова                                            
  Ставки земельного податку та  
  перелік пільг для фізичних і юридичних осіб, наданих за рішенням органу місцевого самоврядування  
                      починаючи з 01.01.2024   код ЄДРПОУ органу місцевого самоврядування 04380703                          
                                                                 
                                                                 
  Поряд-
ковий номер
Код області Код району1 Рішення  Адміністративно-територіальні одиниці, на які поширюється дія рішення3 Вид цільового призначення земель4 Ставки податку5
(відсотків нормативної грошової оцінки)
Пільги6 (розмір відсотків, на які зменшується сума податкового зобов'язання на рік) Адміністративно-територіальна одиниця, на яку поширюється дія рішення та для яких запроваджуються окремі ставки та/або пільги Ставки податку5
(відсотків нормативної грошової оцінки)
Пільги6                                                                    (розмір відсотків на які зменшується сума податкового зобов'язання на рік)  
  дата прийняття код КОАТУУ органу місцевого самоврядування найменування органу місцевого самоврядування номер2 дата набрання чинності 2 дата, з якої застосовуються ставки та пільги2   для яких запровад-жуються однакові ставки та/або пільги для яких запровад-жуються окремі ставки та/або пільги код 4 найменування 4 за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено за цільовим призначенням земельних ділянок                    (за наявності) за групою платників податків (за наявності)7 код КОАТУУ назва за земельні ділянки, нормативну грошову оцінку яких проведено (незалежно від місцезнаходження) за земельні ділянки за межами населених пунктів, нормативну грошову оцінку яких не проведено за цільовим призначенням земельних ділянок                    (за наявності) за групою плат-ників                (за наяв-ності)7  
  назва  код КОАТУУ код КОАТУУ назва  для юридичних осіб для фізичних осіб для юридичних осіб для фізичних осіб для юридичних осіб для фізичних осіб    для юридичних осіб для фізичних осіб для юридичних осіб для фізичних осіб для юридичних осіб для фізичних осіб    
  1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31  
  1 1500000000 5120800000 5120485200 Павлівська рада     01.01.2023 01.01.2023 UA51040150070017487 с.Фараонівка              
  с.Пщеничне UA51040150040062792          
  с.Петропавлівка UA51040150010078698          
  с.Міняйлівка UA51040150020036270                        
  с.Фуратівка UA51040150080045393                        
  с.Старосілля UA51040150060036178                        
  с.Семісотка UA51040150050022651                        
  с. Олександрівка UA51040150030084920                        
                            01 Землі сільськогосподарського призначення                          
                            01.01 Для ведення товарного сільськогосподарського виробництва 8 1 1 1,00 1,00                          
                            01.02 Для ведення фермерського господарства (особисте користування) 1 1 1,00 1,00                          
                            01.03 Для ведення фермерського господарства (постійне користування) 8 8 8,00 8,00                          
                            01.04 Для ведення особистого селянського господарства 8 1 1 1,00 1,00   100                      
                            01.05 Для ведення підсобного сільського господарства 8 1 1 1,00 1,00   100                      
                            01.06 Для індивідуального садівництва 8 1 1,0 1,00 1,00                          
                            01.07 Для колективного садівництва 8 1 1,0 1,0 1,00                          
                            01.08 Для городництва 8 1 1,0 1,0 1,00                          
                            01.09 Для сінокосіння і випасання худоби 8 1 1 1,0 1,00                          
                            01.10 Для дослідних і навчальних цілей 0,1 0,1 0,1 0,10                          
                            01.11 Для пропаганди передового досвіду ведення сільського господарства 0,1 0,1 0,1 0,10                          
                            01.12 Для надання послуг у сільському господарстві 1 1 1,0 1,00                          
                            01.13 Для розміщення інфраструктури оптових ринків сільськогосподарської продукції 1 1 1,0 1,00                          
                            01.14 Для іншого сільськогосподарського призначення 1 1 1,0 1,00                          
                            01.15 Для цілей підрозділів 01.01 – 01.13, 01.15 - 01.19 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 0,1 0,1 0,1 0,10                          
                            01.16 Земельні ділянки запасу під сільськогосподарськими будівлями і дворами 1 1 1,0 1,00                          
                            01.17 Земельні ділянки під полезахисними лісовими смугами 1 1 1,0 1,00                          
                            01.18 Земельні ділянки запасу (земельні ділянки, які не надані у власність або користування громадянами чи юридичними особами) 1 1 1,0 1,00                          
                            01.19 Земельні ділянки загального користування, які використовуються як польові дороги, прогони 1 1 1,0 1,00                          
                            01.20 Земельні ділянки під громадськими сіножатями та громадськими пасовищами 1 1 1,0 1,00                          
                            02 Землі житлової забудови                          
                            02.01 Для будівництва і обслуговування житлового будинку, господарських будівель і споруд (присадибна ділянка) 8 0,03 0,03       100                      
                            02.02 Для колективного житлового будівництва 8 0,03 0,03                              
                            02.03 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку 0,03 0,03                              
                            02.04 Для будівництва і обслуговування будівель тимчасового проживання 0,03 0,03                              
                            02.05 Для будівництва індивідуальних гаражів 0,03 0,03       100                      
                            02.06 Для колективного гаражного будівництва 0,03 0,03                              
                            02.07 Для іншої житлової забудови 0,03 0,03       100                      
                            02.08 Для цілей підрозділів 02.01 – 02.07, 02.09 - 02.12 та для збереження та використання земель природно-заповідного фонду 0,01 0,01                              
                            02.09 Для будівництва і обслуговування паркінгів та автостоянок на землях житлової та громадської забудови 0,05 0,05                              
                            02.10 Для будівництва і обслуговування багатоквартирного житлового будинку з об'єктами торгово-розважальної та ринкової інфраструктури 0,04 0,04