Про повторне оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Петропавлівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ (ясла-садок)» Петропавлівської сільської ради та директора Олександрівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ» Петропавлівської сільсько
УКРАЇНА
Петропавлівська сільська рада Білгород-Дністровського району
Одеської області
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
від 04 .01.2023 року № 2
Про повторне оголошення конкурсу на зайняття вакантної посади директора Петропавлівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ (ясла-садок)» Петропавлівської сільської ради та директора Олександрівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ» Петропавлівської сільської ради. |
З метою забезпечення організованого проведення конкурсного відбору на заміщення вакантних посад керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Петропавлівської сільської ради, відповідно до законів України «Про освіту» від 05.09.2017 № 2145 – VІII, «Про загальну середню освіту» від 13.05.1999 № 651-ХІV (із змінами), наказу Міністерства освіти і науки України «Про затвердження Типового положення про конкурс на посаду керівника державного, комунального закладу загальної середньої освіти» від 28.03.2018 № 291, рішення сільської ради від 17.09.2021 № 1005 «Про внесення змін до Положення про конкурс на посаду керівника загальної середньої освіти Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області в новій редакції», керуючись ст..42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні» від 21.05.1997 № 28097-ВР (із змінами):
1. Провести повторно конкурс на посаду директора Петропавлівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ (ясла-садок)» Петропавлівської сільської ради.
2. Затвердити склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора Петропавлівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ (ясла-садок)» Петропавлівської сільської ради додається.
3. Провести повторно конкурс на посаду директора Олександрівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ» Петропавлівської сільської ради.
4. Затвердити склад конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора Олександрівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ» Петропавлівської сільської ради додається.
5. Затвердити перелік питань відповідно до Наказу Міністерства освіти науки України від 19.05.2020 року № 654.
6.Затвердити перелік ситуаційних завдань (додається).
7. Призначити відповідальною особою за прийом документів від осіб, які бажають взяти участь у конкурсі на вакантні посади директорів Волосату Інну Михайлівну (секретаря конкурсної комісії) спеціаліста першої категорії відділу Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.
8. Конкурсній комісії:
8.1. Відповідно до Положення про проведення конкурсного відбору та порядок призначення на посади керівників закладів загальної середньої освіти комунальної форми власності Петропавлівської сільської ради до 03.02.2023 здійснювати прийом і розгляд документів осіб, які бажають взяти участь у конкурсі.
8.2. Упродовж п’яти робочих днів з дня завершення строку подання документів для
участі в конкурсі:
• перевірити подані документи на відповідність установленим законодавством вимогам;
• прийняти рішення про недопущення до участі у конкурсі осіб, які подали не всі документи, необхідні для участі в конкурсі відповідно до вимог законодавства, або подали документи після завершення строку їх подання;
• оприлюднити на офіційному веб-сайті https://petropavlivsca-gromada.gov.ua/ Петропавлівської сільської ради перелік осіб, яких допущено до участі у конкурсному відборі.
8.3. Упродовж двох робочих днів з дня завершення конкурсного відбору визначити переможця конкурсу або визнати конкурс таким, що не відбувся, та оприлюднити результати конкурсу на офіційному веб-сайті Петропавлівської сільської ради
9. Контроль за виконанням розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова Оксана ЧЕРНОВА
ЗАТВЕРДЖЕНО
Розпорядження Петропавлівського сільського голови від 04.01.2023 № 2
СКЛАД
конкурсної комісії з проведення конкурсу на посаду директора Петропавлівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ (ясла-садок)» Петропавлівської сільської ради та
директора Олександрівського НВК «ЗОШ І-ІІІ ст.. – ДНЗ»
Петропавлівської сільської ради.
Голова комісії: Мунтян Андрій Іванович – депутат Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.
Заступник голови:
Дікусар Ліліан Іванович – депутат Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.
Секретар комісії:
Тікало Інна Василівна – депутат Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області.
Члени комісії:
1.Зорило О.П. – юрисконсульт Петропавлівської сільської ради;
2.Позднякова Т.М. – голова профспілкого комітету Олексанрівського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів ДНЗ Петропавлівської сільської ради;
3.Унтілова Я.Б. – депутат Петропавлівської сільської ради Білгород-Дністровського району Одеської області
4.Палка Н .М. – голова Петропавлівської об’єдної профспілки працівників освіти і науки України.
5.Алупой Є.В. - член батьківського колективу Фараонівського опорного закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Петропавлівської сільської ради;
6.Спеціаліст департаменту якості освіти (одна особа).
7.Представник Білгород-Дністровської РДА(дві особи).
ПЕРЕЛІК СИТУАЦІЙНИХ ЗАВДАНЬ
для перевірки професійних компетентностей
Ситуація 1.
Кінець серпня. У кабінет директора школи приходять 15 учнів 10 класу (всього у класі – 28 учнів) і просять призначити класним керівником не Марію Петрівну, а Юлію Іванівну. (у минулому році на паралелі було три дев’ятих класи, при формуванні десятих класів стало два і зміна класних керівників була неминучою). Якими мають бути дії директора школи?
Ситуація 2.
Кінець першого півріччя навчального року. Другий клас. Класовод працює з дітьми з першого класу на час відпустки по догляду за дитиною. основної працівниці. Основна працівниця повідомляє про свій намір перервати відпустку по догляду за дитиною і стати до роботи з січня місяця. Батьки звертаються до директора школи з проханням не міняти вчительку, тому що діти до неї звикли. Які дії директора школи?
Ситуація 3.
Молодий педагог не вийшов на роботу без попередження адміністрації, знаходився поза зоною досяжності мобільного зв’язку. Наступного дня прибув на роботу живий-здоровий. Дії директора школи?
Ситуація 4.
Делегація від батьків другокласників звернулась до директора школи з проханням перевести у інший клас учня, який порушує дисципліну, обзиває дітей. Мотивуючи свою вимогу тим, що переживають за життя і здоров’я своїх дітей. Поводяться категорично, обіцяють звернутися до органів управління освітою, міської влади. Які дії директора школи?
Ситуація 5
Конфлікт відбувся між молодою вчителькою музики і учнем 6-го класу Ігорем, важким, запальним хлопчиком із неблагополучної сім’ї, який не користується в класі авторитетом. Тривав урок музики, учителька оголосила оцінки за вікторину, проведену на минулому уроці. Ігорю здалося, що вчителька занизила йому оцінку. Він грубо обізвав її та вийшов із класу. Вчителька веліла переказати Ігорю, щоб до неї на урок він більше не приходив. Як установити нормальні взаємини між учнем і вчителем музики?
Ситуація 6.
Миколка, кмітливий, енергійний і непосидючий п’ятикласник, постійно дратує вчительку своїм базіканням та вертлявістю. Не допомогло пересаджування за першу парту. Дисциплінарні зауваження лише на декілька хвилин заспокоюють пустуна. І ось одного разу, не витримавши перешіптування хлопчика з сусідом, педагог рішуче заявила: «Наступного разу без батька або матері на урок не приходь!» Засмучений п’ятикласник кулею вилетів із класу. Вчителька звернулася за порадою до директора школи.
Ситуація 7.
У дівчинки зіпсувалися взаємини з класним керівником. На її уроках Оля не відповідає, на спроби з’ясувати ситуацію говорить грубощі або вперто мовчить. Прохання і вимоги не виконує, порушує дисципліну, причому робить це демонстративно, підкреслюючи свою неповагу до вчительки. Що б ви порадили вчительці?
Ситуація 8.
Учень 10-го класу на уроках історії займався з великим небажанням. Учитель не змогла знайти контакт із учнем, часто робила йому грубі зауваження з приводу його ставлення до занять. Учень у відповідь на це навмисно порушував дисципліну. Одного разу він так поводився на уроці, що вчителька попросила його вийти з класу. Учень відмовився виконати прохання вчителя. Тоді вона підійшла до його столу, взяла портфель і викинула в коридор. Учень підійшов до столу вчительки, узяв її сумку і кинув уздовж класу. Вчителька звернулася до директора школи за порадою.
Ситуація 9.
Директор школи усвідомив, що у педагогічному колективі працює педагог, який має непересічні лідерські здібності і є неформальним лідером у колективі. Тобто є потенційним конкурентом директора школи. Як правильно вибудувати виробничі відносини з таким педагогом?
Ситуація 10.
Заступники директора школи мають великий досвід управлінської роботи, але гальмують інноваційні проекти в закладі освіти, при цьому уміють переконливо доводити свою правоту. Як вплинути на таких заступників?
Ситуація 11.
Завуч школи, вчитель історії, не підготував вчасно важливі документи, чим створив несприятливу ситуацію у роботі і отримав догану за недобросовісне виконання обов’язків. У той же час стає відомо, що його учень здобув перемогу на олімпіаді всеукраїнського рівня.Чи правильно буде одразу після покарання заохочувати і визнавати заслуги підлеглого?
Ситуація 12.
Педагог-організатор школи О.В. повернулася з відпустки із запізненням на два дні і мотивувала це тим, що «неможливо було виїхати з Мелітополя, де вона відпочивала». За порушення трудової дисципліни їй винесли догану. Незабаром після цього відбувся міський КВК між командами шкіл, в підготовці до якого О.В. брала найактивнішу участь і команда школи посіла 1 місце. Проте на педраді, де підбивалися підсумки роботи школи за семестр, О.В. не була навіть згадана в числі учасників підготовки до цього заходу, бо завуч школи викреслила її прізвище з тексту своєї доповіді. Як правильно вчинити директору у даній ситуації?
Ситуація 13.
Учитель В.В. систематично порушує дисципліну і не виконує своїх професійних обов'язків при потуранні його безпосереднього керівника завуча М.М.. Директор школи знає не тільки про погану роботу В.В., але й про те, що М.М. не явно, внаслідок своєї слабохарактерності чи приятельських стосунків з В.В., фактично заохочує недобросовісність В.В. чи замовчує її. Безпосередніх, явних причин і зачіпок для покарання М.М. (безпосереднього керівника), начебто немає: покараним повинен бути В.В. (підлеглий). Але водночас директор школи усвідомлює, що в поганій роботі В.В. є значна частка вини М.М. Кого ж варто більшою мірою покарати?
Ситуація 14.
Директор школи заходить до класу і бачить на дошці карикатуру на себе. Вона виразна, смішна, об’єктивна. Клас мовчки очікує реакції директора. Що має зробити керівник закладу?
Ситуація 15.
Все почалося в той день, коли Настю, ученицю 5-Б класу, не пустили вранці до школи. В її школі для всіх учнів була введена обов’язкова форма: піджак зеленого кольору. Того ранку Настя піджак не вдягла, бо за день до того дівчинка забруднила його і мама віднесла річ до хімчистки, іншого піджака у дівчинки не було. Настя була прикро вражена, коли черговий при вході не впустив її до школи, посилаючись на наказ директора «без шкільної форми нікого в школу не впускати!». Засмучена дівчинка вже налаштувалась вертатися додому, як раптом побачила завуча з виховної роботи, Марію Іванівну, яка піднімалася сходами шкільного ґанку.
– Добрий день, Маріє Іванівно, чому мене не впускають до школи? Я вчора забруднила піджак і мама віднесла його до хімчистки, а черговий каже, що без піджака в школу не можна!
– Настю, не вигадуй дурниць і передай мамі, щоб вона частіше ходила на батьківські збори. Тоді б вона знала, що існує наказ, відповідно до якого всі учні повинні ходити до школи тільки в шкільній формі!
Повернувшись додому, Настя ледве встигла застати маму до того, як вона пішла на роботу. Мати вислухала доньку і була вкрай обурена вчинком шкільної адміністрації, після чого прийшла зі скаргою до директора школи.
Що повинен зробити директор школи у такій ситуації?
Ситуація 16.
До директора школи звертається молода вчителька і повідомляє, що учень 8 класу на уроці обізвав її нецензурними словами. Як директору правильно вирішити дану ситуацію?
Ситуація 17.
Педагогічному колективу школи потрібно визначитись із учасниками міського етапу конкурсу «Учитель року». До директора школи звертається голова профкому закладу і намагається довести, що потрібно відгородити педагогів від подібних конкурсів, тому що це трата часу і здоров’я педагога. А перед директором школи управління освіти поставило чітке завдання – підготувати учасників конкурсу. Дії директора у такій ситуації.
Ситуація 18.
До директора школи звернулися батьки учениці 8 класу з тієї причини, що однокласник їхньої дочки виставив у соцмережі відео, на якому зафіксоване її побиття іншими учнями. Якими мають бути дії директора у такому випадку?
Ситуація 19.
Учень третього класу впадає в істерику на уроці, як наслідок травмує себе, вчителька і медсестра вимушені тримати його, щоб він не причинив в подальшому шкоди собі та іншим дітям. Наступного дня батько хлопчика пише скаргу на ім’я директора школи з причини фізичного насилля педагогів над його дитиною.
Ситуація 20.
Територія школи не ізольована від села. Як результат – на території закладу відпочивають мешканці села, розпивають алкоголь, палять цигарки, вигулюють собак. Яким чином адміністрація школи може домогтися порядку на території школи?